dijous, 22 d’octubre del 2009

Dinar

Avui m'han preguntat una cosa que mai hagués pensat que em preguntarien, és la següent:

-Que tal?, ets sents ja un més?


He anat a dinar amb els companys de la feina, cosa no massa habitual ja que per horaris no coincidim, érem 7 nois, homes, tios etc i jo. Els hi tinc gran simpatia tot i el poc temps que fa que estic amb ells, sempre m'han fet sentir còmode, naturalment els companys directes, els caps ja es un altre història....

La conversa del dinar, deixant de banda els 15 minuts reglamentaris per criticar i esquarterar als jefes, ha sigut al voltant de noies, dones, ties, etc.
Tots estan aparellats, ja sigui convisquen o casats, doncs la meva "sorpresa" ha sigut que no han deixat ni una tia viva per repassar...les del restaurant naturalment. Jo al mig d'ells intentava deixar un comentari...si té un bon cul...i tant quines mamelles!...però si té cara de pa....sembla bona tia....

Desprès de la descripció inicial ja s'ha passat a que farien amb elles...jo li posaria el cul en pompa...jo a Cuenca...jo a on sigui...naturalment en aquest punt jo ja no he opinat ja que les meves tendències sexuals les tinc ben definides i assimilades.


Desprès de l"ensurt" inicial i rondinar que ja esta bé, home!...que haurien de tenir una mica de consideració per les noies del restaurant i les seves pròpies,etc...m'he donat compte que prefereixo riure amb els comentaris poca-soltes d'ells que tenir una conversa habitual amb les amigues habituals.



Referent a la pregunta que m'han fet sortint del restaurant, els hi he contestat que si, una més evidentment que m'hi sento, ja que personalment prefereixo veure la persona en si deixant de banda el sexe, i com a conseqüència paso de criticar o alabar tan sols per el fet de ser dona o home.

Per cert, jo també m'he quedat a gust opinant sobre el cambrer brasiler i el que li podria arribar a fer...si es deixés.....