divendres, 25 de setembre del 2009

- No em contestes? t'he fet una pregunta.
Li va agafar la cara amb la ma, el tacte d'aquella ma era suau i li va provocar un calfred, li va girar i es va acostar més, els llavis li tocaven a l'orella.
- Contesta'm Maria, diga'm-ho....
Els llavis d'ell li van besar el coll suaument, la Maria se'l va treure de sobre.
- Deixa'm collons!
- Esta bé, marxa si vols, no et vull fer mal, marxa i ja està.
- No! vull respostes!
- Jo també, i no m'has respost
- A mi no em va la submissió
Munir va esclatar a riure, cosa que encara va fer enfurismar més a la Maria, enfurismada però estranyament tranquil·la, una situació surrealista que mai s'hagues imaginat, però últimament a la seva vida era de tot menys normal.
- Que saps tu de la submissió?
- ....
- Escolta, la submissió es sexe amb unes característiques especials, més que sexes és un consens entre dues persones amb normes establertes, és gaudir d'una relació a on el dominant obté plaer dirigint una acció i el submís obté plaer acatant aquesta acció...
- Que em vols fer una classe?
- No em provoquis, jo no he vingut a ficar al nas a on no m'han cridat
- Que vols de mi i del Marc?
- No se de que em parles, et toca a tu donar-me una resposta
- No m'has contestat al que t'he preguntat, que vols de mi i del Marc? coneixes al Marc?
- Vols una classe?
La Maria se'n va anar corrents cap a la porta, abans que pogués arribar ell la va agafar, la va estrènyer contra ell, més que aturar-la semblava que l'abraçes, m'esta abraçant???, es pregunta ella.
- Tranquil·la, encara no hem acabat, ja vols marxar?
- Deixa'm! m'estàs fent mal
- Perdona, mira en les relacions de submissió, sempre hi ha una paraula de seguretat, m'entens?
- No
- Entre la persona dominant i la submissa estableix una paraula de seguretat, això vol dir que quant el submís se sent amenaçat ja sigui físicament com psiquicament pot utilitzar aquesta paraula per aturar el joc, i naturalment molt important parlar-ho amb l'altre perquè la unió que s'ha format no quedi perjudicada, ja veus el diàleg es molt important....
- Siusplau dona'm una resposta, quina relació tens amb el Marc?
- Ho sento, aquí no puc parlar, et deixo el meu mòbil.....
La Maria estava completament desconcertada, l'actitud d'ell no semblava amenaçadora però alguna cosa de dintre seu li deia que estigues alerta, se sentia estranyament atreta cap ell, cosa que encara la desconcertava més.
Li va fer un petó, un petó suau, encara no sap si va ser ell o ella, un petó que no corresponia ni amb les circumstàncies ni amb el lloc.
Va reaccionar de la manera que mai s'hagues pensat que reaccionaria, li va donar una petada als ous que el va deixar agenollat al terra, i la contestació va ser rapida i seca abans d'agafar la porta i marxar - Excitada de por i desig, però no sé qui guanya, escolta'm bé! si em tornes a tocar te'n planto un altre.
Quan sortia per la porta va sentir que el tio de la barra li deia - Ei nena! qui em paga la cervessa?

- El que m'ha acompanyat a dintre!
Quan va sortir de ROSAS5 va topar justament amb la Mia. - Mia! que hi fas aquí?
- Doncs venir-te a buscar, mira que ets burra, t'he dit que m'esperessis....