diumenge, 20 de setembre del 2009

Escolta nomes et demano que si et truca el Marc li diguis que hem sopat juntes...
- Maria, tu saps quin tipus de local es ROSAS5????
- No, per això ara hi aniré....
- Escolta! espera'm que vinc amb tu....... Maria!... Maria!
....
- Hola Marc, mira m'ha trucat la Mia i hem quedat per anar al cine i sopar.. si, si ara mateix... no trigaré... no se a quina hora arribaré.... escolta fa molt temps que no surto... si estic bé... penjo que estic conduint, escolta quasi no tinc bateria al mòbil no pateixis si no contesto.... que si! passat, que no trigaré... vinga un petó.... jo també - jo també? jo també l'estimo?
que hipòcrita sona....

La veritat no se l'imaginava així, un barra, tamborets i quatre taules, tot molt auster, la Maria havia entrat al bar ella esperava trobar un bar modern, actual, el tipus de bar que li agraden al Marc, típic bar pijo de barcelona, però era molt diferent al que s'imaginava, estava sola, sola amb el tio de la barra.
- Hola, em posara una cervesa, estrella siusplau.
- Si, esclar...
La sala era relativament petita, petita i neta, justament a la seva banda dreta i hi havia unes cortines que tapaven l'entrada o sortida d'algun lloc, cortines setinades negres que estrany per un bar...
- Hi ha poca gent avui...
- Si....
- Emm... havia quedat amb un amic, potser el coneix.. es diu Marc...
- No, no em sona
El tio de la barra se la mira encuriosit, un home d'uns 50 anys, ben cuidat, amb perilla i vestit de cuir, sembla divertit amb la situació..
- Com et dius maca?
- Mari... Mar, em dic Mar
- Escolta, em sembla que m'estàs prenen el número... saps a on estas?
- Òstia, tothom em diu el mateix!... collons a un bar, no?
- Ui, vigila el llenguatge
- Perdoni, ho sento de veritat no volia ser mal educada.
- Escolta'm estàs a un club social de bdsm
- Com? no l'entenc....
- Em sembla que si que m'has entès, el que no entenc es que fas aquí, som un club social i nomes hi entren socis, a vegades algun curiós però sempre acompanyat d'algú de dins, i parelles, noies soles precisament no n'hi venen, que carai fas aquí?
- A veure si ho entès, un club social? és a dir jo vinc amb la meva parella i que?
- Tenim sales habilitades per practicar els nostres "jocs", ho vols veure?
- si....
- Munir!... ensenya-li a la senyoreta les nostres sales....
La Maria es va quedar petrificada, de darrera les cortines va sortir el noi de la platja, quan la va veure ell va fer un somriure i abans que digués res la va agafar per braç amb força mirant-la els ulls, a la Maria no li va donar temps a dir res, ja havien traspassat el cortinatge, feia esforços per deixar-se anar però ell la tenia fortament agafada, la va fer caminar per un passadís fins arribar a una porta, la va obrir, i la va fer entrar
- Deixa'm! que em fas mal
- Que hi fas aquí?
- Vaja ara parlàs català, que collons passa aquí, perquè te'm vas acostar a la platja, perquè m'has estat seguint??, que passa?!
- No et posis nerviosa... no et convé... Ell s'anava acostant a poc a poc fins que la va tenir enganxada a la paret, dins l'habitació hi havia politges amb anelles penjades des del sostre, hi havia una cadira amb forma de creu, evidentment tot ambientat com a una masmorra, va veure cordes, fuets, espelmes...la Maria estava tremolant, però no volia que se li notes, no volia que li notes la por que sentia.... cada vegada el tenia més aprop, estaven a un pocs centímetres de separació i ell la tenia aprisionada, li va tocar la cara suaument, resseguint-li les faccions fins arribar als llavis...la Maria va notar que estava excitat, estaven massa junts...
- Diga'm una cosa, estàs excitada de por o desig?