dimarts, 11 d’agost del 2009

Em treue'n a passejar II

El títol es com la dolenta segona part d'una mateixa pel.lícula....però en aquest cas no és així: els marits de les meves amigues em treue'n a passejar.

Objectiu sopar i despres cine, el tipus de pel.lícula esta ja decidit...jijiji...s'adapta més al meus gustos.

El sopar diferent, les converses que tinc amb les meves amigues són diferents a les que tinc amb els seus marits ja que els interessos també són diferents però això si: em peto igual de riure!.

He constatat que els marits poden arribar a ser més directes amb les seves preguntes, cosa que no m'incomode, al contrari em diverteix, les amigues són més discretes o pensen que si vull explicar alguna cosa personal ja l'explicaré per mi sola.

M'agrada sortir amb elles, m'agrada sortir amb ells i inclús tots junts!.

M'espera una nit de pel.lícula d'acció, una nit de preguntes indiscretes i una nit d'interrogants...una nit de conversa divertida i diferent, des de com esta el barça, la puta crisis, o mira quin cul que té aquella!

Una nit que sempre els hi dic: ai el dia que xerri tot el que sento.......jijijiji

Buono la richiesta

1 comentaris:

Molon labe ha dit...

Ostres no et pots queixar, entre elles i ells o ells i elles sempre ben acompanyada :)