dijous, 25 de juny del 2009

Germanes

La meva mare i la meva tieta són antagòniques, diferents com poden ser el dia i la nit.Una és tranquila i sumisa l'altre es pur nervi i lluitadora, però es necessiten l'una a l'altre, són complementàries i indisociables.

M'encanta seure al cosidor amb elles i que m'expliquin les seves històries, històries de quant eren joves, d'una mateixa realitat pots trobar dos punts de vista completament diferents.I em meravella la complicitat que tenen l'una amb l'altre, t'expliquen històries que no poden acabar ja que riuen com a boges, es una injecció d'alegria, de riure, de positivitat...

M'agrada quan ve la tieta amb els seus collarets, i veure com la mare se li escapa el pipi nomes de riure de les tonteries que diem...en aquests moments, el pare, s'amaga al menjador ja que sap que el terreny li esta vetat.

2 comentaris:

L'EXORCISTA ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Nets de Junh ha dit...

Benvolgut Exorcista,

Ui perdó, estava mirant el funcionament i t'he suprimit el comentari...coses de la tecnologia.
Per cert em sembla que ja et tinc ben enllaçat.