dimecres, 15 de juliol del 2009

Alucinant

La gent esta bolada i molt nerviosa.

Avui m'he quedat de pasta de moniato, anava amb el cotxe fins que l'he hagut d'aturar perquè tenia un tio davant amb moto que s'estava discutint amb un altre que estava parat amb el cotxe, de cop i volta el tio del cotxe ha baixat i a començat a ostiar el de la moto...me quedat petrificada, ningú feia res per separar-los, he començat a tocar el clàxon, mil.lesimes de segon que semblaven hores, fins que han baixat uns altres, d'altres cotxes a separar-los, jo també hagués pogut baixar, però he pensat que amb les dimensions que tenien cada un, dels que s'estaven ostian, em podien donar un tanto i enviar-me a pastar fang...i l'únic que s'ha ma ocorregut es tocar com una boja el clàxon....alucino perquè el del cotxe es un ex-company del cole d'EGB, un nano que era un tros de pa però una mica animal, recordo que es pintava bocates de pernil quan tenia gana i se'ls menjava!!!...alucino perquè estava com una cabra però completament inofensiu...o almenys en aquells temps.

Em pregunto perquè no he sortit del cotxe, covardia? passotisme?, potser si que m'estic tornant com la majoria, passant de tot i tothom, i em fa ràbia, sona molt trist però real.







2 comentaris:

Molon labe ha dit...

Bé, tot té una explicació deliciosa Nets que no Neus... primer l'instint de supervivència i segon el que algu deia avui.... aptitud i actitud, tot i unpoder tenir una actitud les teves aptituds t'han empés a fer el que has cregut més adient... com deia algú les accions heròiques acostumen a ser estúpides i crec que la teva ha estat força assenyada...

L'EXORCISTA ha dit...

Estic d'acord amb en Molon Labe, l'instint de supervivència és molt fort. Només en prescindim quan es tracta de defensar alguna cosa que ens és molt propera (un fill, etc.)Haver intervingut no hagués evitat res del que ha passat i, a més haguessis pogut prendre mal.
Un petó.