diumenge, 10 de gener del 2010

Somni*


* (Transcripció del somni d'aquesta nit...qualsevol semblança amb la realitat es pura coincidència...) 

A-2 direcció LLeida, nevant fort i conduint un Seat Ibiza. La conducció es fa difícil, derrapada i sortida al voral, baixo del cotxe per intentar posar les cadenes, són les 6,30h de la tarda, fa un fred que pela i tot fosc.
Em miro les cadenes i no se ni per on agafar-les, merda!, intento posar-les...com no pari algú em quedo a passar la nit aquí!.
Just en aquest moment passa un cotxe, s'atura i surt el conductor...
- Hola, necessites ajuda?
- Doncs si...em podries ajudar a posar les cadenes?
- Si, esclar, espera que deixo el cotxe darrera el teu.
He estat de sort, me'l miro, no massa alta ni massa baix, de la meva alçada, corpulent tot i que amb la jaqueta que porta no ho veig bé, ulls verds, i deu meu!!! quines celles!!!...mai havia vist unes celles tan poblades, i tan feréstegues...
 - Passa res?
Em mira amb uns ulls verds grossos i rodons mentres amb el dit es repassa les celles.
 - No...no
Intentem posar les cadenes i no hi ha manera, me'l vaig mirant de reüll, quin tipus més raro i interessant, ell porta l'iniciativa en la conversa. Al final tot i l'esforç em diu que ni ell les sap posar, em comenta que potser millor l'acompanyo a casa seva a passar la nit, ja que la temperatura esta caient en picat, jo evidentment dic que d'acord i gràcies.
Pujem al cotxe, i seguidament ens posem el dia amb noms, estat civil, i estat laboral, tot molt correcte, ell va conduint i jo me'l vaig mirant, no se que té que me'l tiraria al damunt, deuen ser coses de les feromones, ell va parlant, i a mi em ve al cap tot de sinònims al sexe masculí : penis, polla, fal.lus, verga, espasa, canvi de marxes, titola, albergínia, escarpa i martell, semaler, cuca, titola...tenen un só fi, en canvi en castellà sonen d'unaltre manera, minga, cipote, tranca, vara, falo, nabo, porra, pilila....de cop el miro i em mira : esta somrient.
Aparquem, i pujem a casa seva, m'adono que em trobo a gust amb ell, es d'aquestes persones que tene el do de treure conversa a on no n'hi ha, l'edifici a on viu es molt alt, no se perquè però m'he fixat amb això, pujem a l'ascensor i amunt, tinc la sensació que la pujada es fa lenta, molt lenta, miro els pisos que anem pujant i sembla normal, tot i això tinc la sensació com si el temps s'hagues espaiat, com alentit expressament, no m'importa em deixo portar.
M'explica que té un gos i m'avisa que li agrada llepar....llepar? a mi també m'agrada que em llepin....
- Com dius? em diu ell
- Que?
- Que acabes de dir?
- Jo?
Sembla un diàleg de besugos, com? que? per què? a on?, no potser que així dit en veu alta el que penso...quan ens hem presentat i ni tan sols ma donat la ma, i he sigut jo que li he fet dos petons, però m'ha semblat que fins i tot l'hi han molestat. Somriu, un somriure controlat, un somriure contingut, se li fan uns clotets a la galta, estic sonada, que faig amb un tio que no conec de res i m'en vaig a passar la nit a casa seva?.... espero que la cosa sigui més que dormir...
- Depend de tu, em diu ell.
- Com dius?
- Ja ho has sentit, depend de tu, estic sentit tot el que estas pensant
l'Ascensor no para de pujar i pujar, i jo no paro de pensar en no pensar...
Em deixo portar, s'acosta i suaument m'acaricia els cabells, m'agafa la cintura i m'atrau cap a ell....

- Mama!!!...jo m'aixeco que ja són les 9h!!!!!
- .............
 - Mama!!!!
- Que si!!, que ja t'he sentit...

 La veritat, ja feia estona que estava desperta però intentava continuar el somni que havia tingut a la nit, com continuar-lo? jo em deixo portar...