dijous, 14 de gener del 2010

Conversa

Estic esperant la trucada i ja l'hora que és em sembla que no trucara, la primera va anar així...

Persona anònima
Jo mateixa

- Bon dia amb el departament de comptabilitat?
- Si, jo mateixa, digui'm
- Miri respecte a la factura XXX de l'obra XXX
-.....
- Hola? hola?
- Si sóc aquí, però si no em diu de quin proveïdor truca, m'hi puc passar tot el matí buscant factures
- Ai si, disculpi, no sé on tinc el cap....
-...... (començo a sentir sanglots, sanglots de plor???.... coi doncs si, són sanglots)... perdoni es troba bé?
- Ai doncs no... els homes són tots uns cabrons
- I les dones unes males pècores
- Com diu????
- A veure hi ha de tot, homes cabrons, homes malus pecurus, dones cabrones i dones males pècores, el que hi ha també són persones bones i persones no tan bones....
- No em sembla massa correcta això que ha dit
- A mi tampoc em sembla massa correcta fer qualificacions generals
-..... (més sanglots)... 

- Però a veure que li passa?
- No tinc sort amb els homes
- I perquè no prova amb les dones?
- Com diu? provar amb les dones???
- Si provar, perquè emprovar?... com es pot emprovar una persona? estaria bé, miri m'emprovo aquesta i si m'estilitza i em senta bé me l'emporto, sinó m'emprovo un altre...
- Vostè esta de broma... vostè es, com diu el jovent d'avui en dia, tortillera?
- Mmmm.... les de patates amb carbassó m'encanten...
- Siusplau!...... (més sanglots).....
- Aiiisss.... em referia que si tants problemes amb els homes, potser li aniria millor amb les dones, i no, no sóc tortillera, sexualment m'estimula més o millor dir, m'estimula un home, una dona no.
- ..... No, no jo no podria.....
- No ho sabrà fins que s'ho emprovi... perdó volia dir fins que ho provi.
- "Ell" em va deixar per no voler provar coses..... m'ha deixat per una "sudaca"
- Quin collons!... això si que m'emprenya!... amb el mercat que hi ha aquí de dones solteres i no tan solteres en busca de porres, ells van a buscar-les a fora!
- Ai tranquil·la, ara no se m'esveri
- Vic! com a Vic hem de fer!, res d'empadronar a "gent forastera" sense papers, collons! entenc que cadascú es busca la vida com pot i com vol, i a vegades es tracta de sobreviure abans de viure, però el que no em sembla bé es que justament, aquesta gent, no s'integren dins el grup, se'ls respecte i se'ls ajuda i en canvi ells no ens respecten ni ens ajuden... se'ls hauria de fer una prova, per exemple cantar: Els Segadors, - qui no la sàpiga: cap a Espanya que allà no tenen lletra!

- I vostè sap Els Segadors?
- No estem parlant de mi!... però sé l'himne del Barça!
-.... (més sanglots)
- Ai perdoni.... tranquil·la, tranquil·la... ja arribaran dies millors
-.... (més sanglots!).... sort que ara amb el 2022.....
-.......
- Hola? hola?
- Serà possible!!!..... nomes ens faltaven les Hereuades!!... això.. benvolguda senyora es per despistar al personal!... uns quants mesos parlant sobre això fara que no es parli d'altra cosa...
- Però dona, això anirà bé per l'economia i es una il·lusió nova per la gent, no?
- Il·lusió???... economia???... amb quins diners es pagara tot això???.... senyors!!! siusplau una mica d'ordre! collons!
-.......
- Hola? hola?
- Ja em trobo millor, gràcies, això de parlar amb vostè m'ha anat de perles
- Ah si? m'alegro.. m'alegro
- Si esclar, no sóc l'única, ARA, amb mala llet a sobre!... i per cert demà la truco per parlar de les factures i així ens posem al dia.... adéu-siau


Tu-tu-tu-tu (telèfon penjat)


-...... (pensament final: MERDA DE DIA!)

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

òndia quina conversa! m'ha agradat! barreja de diàleg germans Marx i humor de l'absurd...genial l'he trobda genial!

Nets de Junh ha dit...

Vaja, gràcies unaltre vegada!