divendres, 13 de novembre del 2009

Matrimoni

Conversa 1:


Dona: Que ho provem?

Home:....em fa mandra....


Conversa 2:


Dona: Sempre el mateix...vinga ho provem?

Home:...tinc mal de cap.....


Conversa 3:


Dona: Vinga...si ens agrada ho podem repetir

Home:...ufffff....es que tanta preparació per un moment....


Conversa 4:


Dona:...va que ja ho tinc tot preparat....

Home:...tu?...ja?...


Conversa 5:


Dona:...li vaig preguntar a la Neus com fer-ho..a qui volies que li preguntes a ta mare?

Home:...ma mare ja no esta per aquestes coses....


Conversa 6:


Dona:....apreta....

Homa:....no entra...ja t'he dit que el forat es massa petit....


Conversa 7:


Dona:...jo aguanto...tu prova-ho.....

Home:...tu mateixa....


Conversa 8:


Dona:...no et desanimis...no surt sempre a la primera....

Home:..ja t'he dit que no era bona idea...encara que s'hi possi oli....


Conversa 9:


Dona:..ho tornem a provar?...això ha d'entrar!....

Home:...pffff....com vulguis....


Conversa 10:


Dona:...veus com va entrar....

Home:...si aquest pollastre farcit esta boníssim...per cert, parlant de forats....




Dita:


Qui vulgui menjar peixet que sàpiga que s'ha de banyar el culet..o tal dit també qui vulgui carns enculi abans.