dissabte, 12 de setembre del 2009

( Hores perdudes i rellotges trencats....
gula desenfrenada i alcohol sense distinció,
converses absurdes amb resultats sorprenents,
nits inacabables i desitjos pendents....
dies i nits sense ordre ni norma
perquè carai s'acaben les vacances??????
insomni, ansietat, mala llet, i enyorança...

He estat llegint al llarg de fa dies varis blogs que parlen de la prostitució, enfocats de diferent manera,jo el que em pregunto es perquè no hi ha prostitució masculina, i no em refereixo a la prostitució homosexual, perquè no hi ha putus a la boqueria?, perquè no hi ha putus a les carreteres???, estic segura que més d'una passa la mateixa gana que pot passar qualsevol home amb o sense parella, i amb les mateixes condicions econòmiques per gastar-s'ho amb sexe, doncs per tant perquè carai no hi ha putus?, potser una de les raons es que les dones tenim més facilitat per follar, o almenys això diuen, però siguem clars major quantitat no és el mateix que major qualitat, sincerament m'importa ben poc si n'hi ha com si no, ni em treu la son, pero em faria gracia veure un tio a ple mes d'Agost al migdia a qualsevol rotonda de qualsevol carretera comarcal de Girona, exhibint el cos a l'espera de clientela... )