dimarts, 4 d’agost del 2009

Em treue'n a passejar

Les amigues em treuen a passejar!!!....des de fa temps hi ha un període de temps a l'estiu, que les meves amigues s'abanderan per treure-m de casa i fer-me sortir, el per què ho fan no ve el cas, però em fa molta gracia.
Al principi era agraïda la situació, ara per ara, esta bé, però no cal que em facin servir d'excusa!!!!
El pla és anar al cine, sense que ho sentin elles, preferiria anar-hi sola ja que els seus gustos divergeixen una mica dels meus, opcions:

- Peli drama, la veritat per drama ja tenim la vida, i anar a veure els drames dels altres, como que no, a vegades va bé, quant tens un dia tonto i et serveix de vàlvula d'escapament per obrir l'aixeta i treure tota la misèria de dins.

-Peli romàntica, no les suporto, ens han menjat tant el tarro amb el tema del amor i ho han desvirtuat tan que em fan ràbia, disten molt de la realitat, a sobre hi ha gent que s'ho creu!

-Peli acció, aquesta no esta dintre dels seus gustos, i el meu tampoc em mata.

-Peli autor, anem al cine a no pensar!!!

-Peli terror, aquesta pot arribar a ser una bona opció sempre hi quant la sang no arribi a la fila d'espectadors.

-Peli cencia-ficció, ideal de pel.lícula, per passar una bona estona menjant crispetes, esta dintre dels meus paràmentres i a anys lluny dels seus.

-Peli guarra, .....millor vista amb algú enlloc d'elles.....

-Peli d'intriga, es la millor opció, tan per elles com per mi, ara el millor per totes seria una peli d'intriga amb una història d'amor amb final dramàtic i passant a l'espai.

La veritat la peli en si no es el més important, l'important es que em posin al dia d'elles i demés, i veure la cara dels seus marits quant les passo a recollir per treure-les de casa.

1 comentaris:

L'EXORCISTA ha dit...

Jejejeje, Ben observat. Moltes vegades utilitzem als altres d'excusa per satisfer les nostres pròpies necessitats.
Per cert, gràcies per les pistes sobre els teus gustos cinematogràfics.
Un petó.